Followers

Bile aku nak jumpa BUKU balik ni?

Assalamualaikum !

Ape kabo orang kapong? *semangat GANU menang dok abih lagi. Ke gane saing saing? HAHA!!u Mende mende pong, aku nok ucak tahnioh ke pasukang GANU KITE ! Ni baru orang kabo PENYU NELANG ! Bukan Piala FA je Ganu wak balik, juare keseluruhan SUKMA kak Kuala Lumpur jadi milik Ganu gop. Gagal sekali bukan bermakna gagal selama lamanya. Begitu juga dengan diri aku sendiri. Apa apa pon aku sekali lagi mengucapkan setinggi tinggi ucapan tahniah dan syabas buat skuad TERENGGANU.

Berbalik kepada tajuk. Dah lame gile tak 'bermesra' dengan buku. Oh, rindunya aku ! HEHE! Lambatnya nak masuk belajar. Aku dah bosan hidup takde tujuan gini. Waaaa! fikir balik menyesal pulak tangguh PLKN. Takpe lah, menyesal kemudian dah takde gune. Untuk pengetahuan semua reader yang selalu bace blog aku ni, aku akan menyambung pengajian aku ke Politeknik Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah, Jitra, Kedah (POLIMAS). Sume orang cakap jauh nyee. Opss! jauh nyeww! HAHA ! Nak buat macam mane, rezeki dapat sane. Kat POLIMAS aku dapat course Electrical Engineering.

Orang cakap susah tapi belajar ape yang tak susah dan kalau kita belajar kita akan tahu la macam mana. Semua benda yang berlaku sekarang ni kat diri aku dan diri readers sume berpunca daripada diri kita sendiri. Buat pilihan yang betol untuk masa depan kita. Everyone have their own opinion. Tapi janganlah pandangan korang tu menjahanamkan korang :)

TETAPI ! Tak salah kan kalau kita mendengar pendapat, menerima teguran dan nasihat orang lain. Sebelum membuat sebarang keputusan aku rase kite patot meminta pandangan orang yang lebih berpengalaman dan tak perlu membuat keputusan terburu buru walaupun korang yakin dengan keputusan korang tu.

Aku menulis ni untuk diri aku sendiri dan, atas korang sume lah nak terima ke tak kerana THIS IS MY OPINION !




Woooooottt ~




2 comments:

Fiction & Fact of Yayan :) said...

.awk . nnti kt kedah , pndai2 larhh jaga diri taw .. jauh tuh !
gud luck ouke , :)

Sheraff Boroi said...

jangan takut dgan buku..sbab nanti buku dh x mcm skola..tp internet diganti dgan buku..tp stulusnya aq ckap..aq lebih suke dgn buku..intenet ng facebook? mmg lar lyan intenet..hoho