Followers

#1414

Next ! HAHA ! Who is the owner of this number? Siapakah die? Agak agak comey dop?

Okay la, die cun. Aku kenal die time aku form 3 kot dan die form 1. Agak cool orang nye. Sumpah tak penah face to face dengan die. Just menggunakan phone untuk contact dengan die dulu. Dulu la kan. Sekarang dah jarang contact dengan die. Abis abis pon chat dalam FB. Suke POKE ! dalam FB. Penakut kot. HAHA ! Baru nak cerita hantu sikit dah offline. Ngahahahaha ! Lawak ! Ape lagi eh? Okay muke die ade macam muke cina sikit. *ade kacukan ke?*. Aku tak pasti. Tanyelah die sendiri yer. Pandai simpan rahsia. Ade gak la rahsia die aku simpan dan die pon ade simpan rahsia aku. Just keep it babe. Act aku tak kenal la sangat die ni. Tapi ape yang aku tulis ni berdasarkan pemerhatian aku selama aku kenal die.*the end*

HAHA ! Kepada yang berkenaan, sory yer kalau ade terase.

No comments: