Followers

#1001

Next ! Nombor comel. Adakah tuan punye nombor tu comel? Siape beliau tu? Okay okay. Special punye sebab dah lame die tunggu. HEHE ! Sory yerr.

Boye ! HAHA! Die ade seekor boye yang agak cute. Boye tu lah peneman die ketika tido kot. Sebab kalau die nak tido mesti die cakap ' nak peluk boye metaa dehh'. HAHA ! Sayang sangat boye die. Penakut HANTU dan KUCING!! Kalau aku jumpe die nak test gak ngusik die dengan kucing. Bersiap sedie la yer budak. Urm, bole dilabelkan sebagai adik aku yang cute ah. HAHA! Tapi aku tak setaraf die. Die anak orang senang dan amat pandai dalam pelajaran tapi die tak lupe diri. Aku suke care die dan die PELIK. Kenape aku cakap die pelik? Sebab die tak macam budak lain. Biase la kan, kalau budak budak lain yang berstatus tinggi ni time sms mesti nak cakap luar en? HAHA! Die? Sute GANU kite ! Pekak molek orang Ganu kabo. HAHA! Akhir sekali die suke makan. Macam macam die nak. Kek Secret Recipe, DURIAN dan ice cream Baskin Robbin. Adoi~ Tinggi betol selera die. *the end*

Kepada yang berkenaan, nanti musim durian kite pakak naik bukit kutip durian. Bereh?

No comments: