Followers

#1789

Sape agakye tuan nombor tersebut yer? HEHE ! Okay, aku rahsiakan tentang die dan aku akan describe die.


Seorang kawan yang baik. Kenapa aku cakap die baik? Yela, mase aku hidup bersama die kat asrama die memang baik dengan aku. Aku susah die tolong. Tapi yang bole die tolong die akan tolong la. Jangan nak mintak tolong die pasal awek korang. Die memang tak akan tolong ! HAHA ! Aku suke share masalah dengan die sebab die akan bagi respon yang agak baik dan menasihati aku balik. Susah nak cari kawan macam die. Kadang kadang ade gak die buat aku sakit hati. Tapi as a friend, aku tak la amik serius sangat. Yela, adat manusia la kan. Bukan die sedar ape yang die buat. Kalau die sedar tu lantak die la. Mungkin die nak alert kan kite dengan care tu. Bile die membuat 'bijak' nye sume orang akan kalah. HAHA ! Die juga suke membidas ape yang die tak puas hati sampai la die puas. Die juge good planner. Mostly die plan menjadi. Aku suke ade kawan macam die! *the end*

*kepada yang berkenaan, aku sedih gak ape yang mu lalui. So, kite kene banyakkan berSABAR. HEHE ! Chill dude. Aku ade walaupon tak macam die. Sory if ade terase dengan statement di atas.

No comments: