Followers

Ni tak kene, tu tak kene. Adoi~~

Fuuuuuhhhhhh ! *tiup habuk kat belog* HAHA ! Dah berhabuk belog aku. Sudah sekian lame tak update. Ngeee~ Maklumlah, sibuk sikit sekarang ni. Kalau ade mase rehat memang aku akan rehat je. Otak takleh nk kuar idea untuk post entri baru. Mane tak nye, letih giler.

Dalam kesibukan aku buat keje tu ade la sikit masalah yang aku lalui. Menjaga hati orang. Ingat senang ke nak bagi sume perfect? Wehh, aku manusia biase gak macam korang derr. Tapi takkan aku nak bagi sume perfect kat korang kan? Layanan first class? Korang ingat kau mak bapak aku? Sori ah derr. Aku buat dengan ape yang aku mampu. Takleh nak layan lebih lebih.

So, korang rase macam mane reader? Aku sorang nak jage hati sume orang? Masalah sekarang geng geng tak sehati sejiwa. *ceh, lain macam je kan?* Memang kiteorang dulu rapat dan takde la nak buat geng masing masing. Tapi lepas ade beberapa masalah, kiteorang macam berpecah la. Tak sekepala macam dulu. Aku pulak duk tengah tengah. Sume aku kawan. Come on la kawan, kembali kepada yang asal. Nanti dah susah nak jumpe bile dah belajar. Sorang ke sane, sorang kesinun. Adoi~ Aku dah cuba jage hati sume orang. Tapi kalau ade terlebih atau terkurang aku mintak maaf.

I may do best for you all :)

No comments: