Followers

Ben Ashaari : LELAKI vs PEREMPUAN KE


  1. Saya jawab soalan ini :)
    1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
      Yeah sedang jatuh cinta. Ngeee~ Perkara yang membuatkan saya jatuh cinta ialah kejujuran, kepercayaan, kesetiaan dan keprihatinan. Bagi saya, kedua duanya amat penting dalam mencari pasangan :)
    2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
      Tidaklah sangat tetapi penting juga fizikal dalam memilih pasangan :)
    3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
      Mata, hidung, mulut *senyuman*
    4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
      Setuju la kott. HEHE !
    5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
      Tidak semua begitu. Ade sesetengah orang je macam tu. Lelaki kacak itu kaki perempuan? Tak baik derr mainkan hati orang yang lemah. Perempuan materialistik? Atas korang la, janji korang bahagia :)
    6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '
      PEREMPUAN IDAMAN? Sudah semestinya aku pilih yang bertudung, dapat bagi aku kebahagian, pandai memasak, pandai mengambil hati dan yang penting pandai memujuk sebab aku suka bermanja. HEEE !!
    7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
      Yeah ! Aku dah berpuas hati kerana dia dapat menerima segala teguran aku.
    8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
      Tak sangat sebab aku tak nak jerawat ! Tapi dah berSYUKUR dah dengan apa yang ade :)
    9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
      Perlu demi kebahagian. Wanita perlu pandai menarik perhatian lelaki *untuk yang dah berkahwin la. Kan kan kan ?

    10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ?
      Tidak sama sekali. Buat ape nak makan ubat. Come on, jaga makan, beriadah dah cukup untuk mendapat badan yang ideal :)

No comments: