Followers

Jom kenekan kawan anda !

Gud morning ! Jom kenekan kawan anda nak? HAHA ! Aku selalu dengar segmen 'Can I Help You' di radio Era.fm pagi pagi. Memang lawak bile Pak Nil, Ray dan Hanif kenekan orang. Bukan dieorang yang nak tapi kawan mangsa yang nak kenekan die. HEHE ! Yeah, hiburan semata mata. Dalam segmen ni mangsa kene bercakap dalam English. Kalau aku yang kene sumpah aku letak terus la tepon tu. Mane aku tahu nak speaking ni.

Jom la kenekan kawan korang sekarang. Isi borang ni Can i help you.

*aku nak kenekan orang ni. mintak maaf la sape yang terkene tu yerrr !

*Anda ada tak kawan yang tak fasih sangat berbahasa Inggeris dan nak uji kawan tu bertutur dalam Bahasa Inggeris? Kalau ada silalah isi borang di bawah dan yang terpilih akan kami hubungi untuk diuji!

Eh... ni bukan nak mengenakan orang tau! Can I Help You bukanlah hiburan semata-mata. Jom kita belajar Bahasa Inggeris dalam cara yang ringan!

No comments: