Followers

Future blogging

Buat mase sekarang memang aku tak nampak mase depan aku bole maju dengan berblogging. Tapi aku berblogging sebenarnye bukan untuk mencari simpanan sampingan. Korang jangan ingat aku ni mata duitan. Banyak lagi cara untuk aku mencari duit. Aku buat blog ni untuk hiburkan hati aku dan mengisi masa lapang aku. Ye, memang korang tengok blog aku tak aktif. Sory ah untuk yang follower aku (walaupon sebenarnya tak ramai) sebab aku tak selalu update entri baru. Bukan malas tapi buat mase sekarang aku tiada idea untuk menarikkan lagi blog aku ni. Nak buat vlog? Lambat lagi kot? Vlog kalau nak buat kite mesti ada alatnye untuk merakam, edit video supaya lebih menarikkan? Okay la, sampai sini dulu untuk kali ni. So, untuk korang yang dah memang otaii dalam blog ni dah follow blog aku, bagi la sedikit tunjuk ajar. Aku masih mentah dalam dunia blog.



Gambar ni bole diibaratkan aku yang kecik dan yang besar tu OTAI BLOGGER.
Tergerak hati aku untuk post pasal mende ni lepas aku bace post Ben Ashaari.

No comments: