Followers

Outing.

Hari ni aku ponteng keje. HEHE ! Bertuah punye budak. Aku, Harir, Akim n Shidah pegi Mesra Mall. Seharian duk sane. Mule mule aku round dalam tu ngn Harir then, Harir ajak aku makan Big Apple. HAHA ! Aku mase tu duit cukup cukup makan je. Aku tgk Harir mcm nk sgt mkn donut tu then bli la satu sorg. HAHA ! Lawak giler ! Lepas tu aku ajak g lepak kat futsal sementara nk tggu movie. Tengah lepak lepak Izzat cakap die nk jumpe n die nk pegi Mesra Mall. Kiteorang pon tggu la die. Dalam 15 minit muncul la mamat ni. Sampai je die tak benti gelak ngn die. HAHA ! Kau memang sempoi Izzat. Then dah dekat kul 1, movie time ! Tengok cite Faster. Perrggh! Name je cite Faster tapi jalan cite slower! Tapi bole tahan la. Lepas habis movie kiteorg main bowling. Yela Harir, kau menang 84 dan aku 83. Beza satu mate pon nak bising. HAHA ! Lepas main kiteorg balik then sebelum balik kiteorg lepak kat Pantai Kemasiik. Lepas tu balik umah masing masing. Konklusinya, aku penat harini tapi best dapat lepak gitu walaupun hanya ber-4.


Sinopsis FASTER !

Filem aksi lakonan Dwayne Johnson (The Rock) ini menceritakan perjuangan seorang bekas penjenayah untuk membalas dendam terhadap individu yang mengakibatkan kematian abangnya setelah dikhianati ketika melakukan rompakan.Selepas dipenjara selama 10 tahun, Driver (The Rock) memulakan rancangannya untuk membalas dendam, bagaimanapun dia dihalang oleh pelbagai pihak termasuk polis dan penjenayah upahan. Aku bagi 3 bintang cite ni.




No comments: