Followers

Temuduga ke-2 UPNM di Kem Terendak Melaka.

Fuh! Fuh! Alhamdulillah aku dapat temuduga kedua untuk kemasukan ke UPNM. Act, mule mule aku ingat aku dah tak dapat tawaran tersebut dengan result aku yang tak teragak agak aku nak sebut. HAHA! Aku harap aku lepas temuduga di Kem Terendak Melaka ni. Aku pergi bersama dengan 2 orang lagi kawan aku iaitu Atai dan Faiz. HAHA! yang lawaknye mule mule aku sorang dapat kat Kem Sungai Besi ni. Dah la awal tarikh aku dapat. Sepatotnya aku dah kene pegi pagi ni. Tetapi lepas dapat sms daripada pihak UPNM aku ditukar ke Kem Terendak kerana sape sape yang dah pegi fasa 1 memang kene pegi kat Kem Terendak. Ngeeee... Kepada kawan kawan yang tak bole tu harap bersabar yer. Mungkin bukan rezeki korang lagi ni. Pape pon doakan aku dan kawan kawan yang lain berjaya ! Teeeheee~

No comments: