Followers

#1234

Next ! Siapakah die ini yerr? Pasti tuan die je tahu. HAHA ! Meh nak describe pasal kawan aku sorang ni.

He is my best friend ! Segala masalah aku share dengan die dan die pon ade share masalah die dengan aku. Memang superb baik! Time aku susah die banyak tolong aku dan aku pon tak susah nak tolong die balik kalau die susah. Kadang kadang aku rase die dah macam adik beradik aku. Waaa! Banyak gak bagi aku nasihat yang berguna dan ade gak buat jahat bersama sama. HAHA! Walaupon minat aku dengan die tak same tapi aku tetap senang berkawan dengan die. Die memang kawan terbaik aku lah ! Kenal dari form 2 sampai sekarang aku tetap rapat dengan die.

Kepada yang berkenaan, aku sayang kau dherr. Thanks selama ni banyak tolong aku. Aku doakan kejayaan kite bersama. Muahahahahaha! *jangan nak buat kembang 'HIDUNG' ah! HEHE !
Nice to meet you bro :)

No comments: