Followers

Nur Artikah ♥


Sape budak dalam gambar tu? HAHA ! Kalau nak kenal die lah buah hati saya sampai mati. *insyaALLAH. Name die? Name die Nur Artikah bt. Muhammad Tahir. Kiteorg baru kapel 7bulan. Die lain dari yang sebelum ni n aku rase die dah perfect untuk aku. Aku sayang die separuh mati. Tolong jangan sapesape jauhkan kiteorg. Sekarang pon dah cukup seksa sebab dah susah nak tengok die senyum, lompat, mulut muncung die. Maklum la die sekolah lagi. Tak kire la die masih mude dari aku. Mungkin die lah jodoh aku? Please, aku nak die sampai bilebile.

Ape yang buat aku suke die? Ni die :

♥ suke buat aku senyum bile aku ade masalah. penghibur aku dikala kesepian :)
♥ tak suke gaduh lamelame.
♥ mudah faham perasaan aku.
♥ cara die bercakap kelakar !
♥ selalu amik tahu pasal aku.
♥ die sweet+comey+lawa = Nur Artikah
♥ kalau sehari tak msg tak bole ! *sumpah rindu kalau sehari tak msg.
♥ suke dgr die bersin. HAHA ! Lawak gilak

Tu sume buat aku sayang die tahap *tak terkate* ! Sumpah aku cakap die dah bagai penyeri hidup aku.

God, keep me her LOVE please !

No comments: