Followers

School. -The End-

Finally habis pon Sijil Pelajaran Malaysia 2010 ! Last paper aku, Lukisan Kejuruteraan. Bagi aku soalan tu bole tahan la. InsyaALLAH dapat ape yg diimpikan. Lepas ni dah takde keriuhan di asrama, fly malam2, panjat pagar, kene bangun awal, roll call, perhimpunan pagi, rambut 3,2,1. HAHA! Tapi, tu sume akan aku rindui sampai bile2. Belajar same2, rehat same2, makan same2. Bole dikatakan suka dan duka dilalui bersama. Sumpah rase nk nangis bile ingat sume kenangan tu. Ramai org tanye, 'nak buat ape lepas exam?' Urrm, nk buat ape ha? Aku nk keje! Keje tu mmg nk kne pilih skit. Kne tgk padan tak keje tu dengan gaji! HAHA !

*nak cari keje, nak cari keje.

:) untuk Nur Artikah, comfirm awak makin berdebar-debar! Rilek, mmg ade perasaan tu tapi benda tu kita dah buat. So, nti terima dengan hati terbuka je. Tak semestinya gagal sekali tu gagal sampai bile-bile kan? Nti dah jadi calon SPM 2012 jangan nk banyak main macam saya. Menyesal baru tau. Awak, saya sentiasa ade dengan awk. Ily!

No comments: